Juba eelmises suvekoolis pakkusid haridustehnoloogid välja, et võiks teha mikroprojekte, kus huvilised mõnda teemat lähemalt uurivad. Sel kevadel tegime esimese projektiga algust. Teemaks pakkus Anneli Rumm välja liitreaalsuse ehk augmented reality ning selle võimalused õppetöös. 27. veebruaril toimus avakoosolek 8 huvilise haridustehnoloogiga Skype vahendusel. Enne kohtumist paluti tutvuda Anneli artikliga http://haridustehnoloogkirjutab.wordpress.com/2013/06/09/laiendatud-rikastatud-reaalsus-augmented-reality/ ja mõne Youtube’i videoga https://www.youtube.com/watch?v=gjMk6XFKuk4&list=PLBEeKnwb-Yt4oWxbGBj8wSmaKxD6VVY51 Kohtumiseks oli Anneli ette valmistanud dokumendi linkidega https://docs.google.com/document/d/1fYO5aQrr2TAOTTCtJUXUTvSGdbmNYO9WwuPbrQ8pK3U/edit?usp=sharing ning koos arutleti selle üle, mis on liitreaalsus ja kuidas seda võiks õppetöös kasutada. Kodutööks jäi katsetada mõnda liitreaalsuse rakendust või arendust.

27. märtsil tegime kokkuvõtteid. Katsetamiseni jõudis kolm huvilist: Anneli Rumm, Ingrid Maadvere ja Katrin Soika ning huvilisena tuli kuulama Urmas Tokko. Anneli oli uurinud veel erinevaid artikleid ning rakendusi. Lisaks sellele oli ta tutvustanud liitreaalsuse projekti oma õppejõududele, kes olid valmis kevadel ka katsetama. Mina katsetasin 6. klassi õpilastega ning palusin neil USA ajaloo kohta luua üks liitreaalsuse objekt.  Katsetati Aurasma ja Onvert rakendusega, kuid väga hea tulemuseni ei jõutud. Põhjalikult uuris Katrin Soika keemia võimalusi liitreaalsuse raames. On olemas hulk rakendusi, millega keemia õppimine põnevamaks muuta.

Näited katsetustest: http://linoit.com/users/annelir/canvases/Laiendatud%20reaalsus%20%C3%B5ppet%C3%B6%C3%B6s