Hopscotch on mänguline keskkond koodikirjutamise harjutamiseks.
Õpetajale on olemas juhendid ja tunnikavad.
Hopscotch on mänguline keskkond koodikirjutamise harjutamiseks.
Õpetajale on olemas juhendid ja tunnikavad.
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.BlueBot&hl=et Lühike meelespea, kuidas Blue-Boti juhtida nutiseadmes: juhend. Hinda
Hariduslike robotite visuaalne veebipõhine programmeerimise keskkond. Erinevate robotite simulatsioonid, saab kasutada ka enda joonistatud väljakut. https://lab.open-roberta.org/ Juhend inglise keeles Hinda
InO-Bot Scratch programmeeritav robot teeb populaarse Scratch programmeerimiskeele õppimise põnevaks. Lastel on lõbus disainida ja luua väljakutset pakkuvaid tegevusi, millega arendada oma programmeerimise ning silumise oskusi. InO-Bot pakub programmeerimiseks laia valikut sisendeid ja väljundeid, millega luua nutikaid rakendusi ning võimaldab neid kohe robotil testida. Robot ühendub Windows arvuti või iOS nutiseadmega üle Bluetoothi. Programmeerimiseks saad…
InO-Bot roboti programmeerimine joonistama (Scratch 2.0 keskkonnas). InO-Bot robotitega saab ka joonistada. Selleks on neil olemas pliiatsiava, kuhu sobivad näiteks MAPED COLOR’PEPS DUO vildikad. Edasi on võimalik Scratchis robotit joonistama programmeerida (analoogselt Scratchi enda joonistamisvõimalustega). Aluspinnaks sobib hästi vana tapeedirull. Juhend Materjali juures olev pilt: http://media.aea1.k12.ia.us/images/ino-bot.jpg Hinda
Lõbus roboralli mäng Bee-Botidele ja Blue-Botidele. Mängu mängimiseks sobiva väljaku saad printimiseks alla laadida juhendi lõpust. Kui soovid ise mängu muuta, siis võid printida välja ruuthaaval ning kasutada väljakuna läbipaistvate taskutega Bee-Boti matti. See on hea mõte näiteks siis, kui mängijateks on päris pisikesed lapsed, kelle jaoks suur matt esialgu keerukas võib olla. Lisaks matile…
Androidile: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lightbot.lightbothoc&hl=en_US Apple seadmetele: https://apps.apple.com/us/app/lightbot-code-hour/id873943739 Rakendus loogilise mõtlemise ja programmeerimise arendamiseks. Hinda