Similar Posts

PlayBuzz
Saab luua jutustuse ja selle sisse panna testi, video, arvamusuuringu, loetelu, keeratavad kaardid jms. Näiteks õppematerjal https://www.playbuzz.com/taimid10/t-hikud-ja-numbrid-arvutitekstides Kõiki vahendeid saab ka eraldi luua. Veebiaadress: https://editor.playbuzz.com Videojuhend (ingl k) (2017) Playbuzz tutorial (How to create your own quizzes) https://www.youtube.com/watch?v=Uf3vYuxatdk Videoloeng teemal, miks on Playbuzz väga hea (ingl k) (2016) Playbuzz is a content-creation and audience-engagement platform https://www.youtube.com/watch?v=BBCBshZsyxU Näide isiksusetesti…
Microsoft Hyperlapse Mobile
Äpp sujuvate kiirendatud videote loomiseks. Saadaval nii Androidile kui Windows telefonile. https://www.microsoft.com/en-us/research/product/computational-photography-applications/microsoft-hyperlapse-mobile/ Hinda
StoryboardThat
Veebiaadress: https://www.storyboardthat.com/ StroyboardThat on veebikeskkond, kus saab luua/kujundada piltlugusid. Keskkonda on võimalik kasutada tasuta ja sisselogimiseta, kuid siis puudub võimalus töö salvestamiseks (tasuta prooviperiood on 14 päeva). Salvestamine on võimalik konto olemasolul. Hinda

TextSwag
Keskkond, kus saab valmis mallide abil sisestatud teksti kunstiliselt kujutada ja pildile lisada. Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.word.swag.text&hl=en_US Hinda

Crossword Labs
https://crosswordlabs.com/ Crossword Labs on lihtsalt kasutatav inglisekeelne veebikeskkond, kus on võimalik kiirelt luua ristsõnu, neid salvestada, teistega jagada ja lahendada. Ristsõnu saab koostada ilma kasutajakontota. Sellisel juhul on loodud ristsõnad avalikud ja neid ära kustutada ei saa. Samuti tuleb hilisemaks kasutamiseks juurdepääsulink endale salvestada, sest puudub kasutajakonto, millega salvestatud ristsõna siduda. Koostamisel tuleb sisestada kõigepealt pealkiri. …

Pelala kiirkirjamäng KLAHVU
http://pelala.net/klahvu/ Klahvu on kümnesõrme-süsteemis kirjutamist arendav mäng. Võib mängida koos sõpradega kuid võib ka iseenda tulemust parandada. Kes jõuab esimesena 40 lauset valmis, on võitja. Mäng näitab milliseid klahve ja milliste näppudega tuleks vajutada – sellest tuleks kiiruse arendamise huvides kindlasti kinni pidada. Oma näppe ega klaviatuuri ei tohiks üldse vaadata, ainult ekraani. Mäng kasutab Vanasõnaraamatu…